Voorschoolse opvang

Binnen de scholen van Goud Onderwijs willen we onze ouders de mogelijkheid bieden hun kind(eren) eerder naar school te brengen. We spreken dan van een vervroegde inloopmogelijkheid. De reden hiervan is dat er ouders zijn die hiernaar vragen of die mogelijkheid er is i.v.m. hun werk.

Goud Onderwijs is van mening dat we hieraan tegemoet moeten komen om samen met de ouders te kijken naar een goede dagindeling voor hun kind(eren). Ook op onze school hebben we deze vervroegde inloop kunnen regelen.

De school is vanaf 7.30 uur open. De school zorgt voor toezicht in de vorm van een opvangmoeder. De ‘opvangmoeder’ brengt uw kind(eren) om 8.15 uur naar de leerkracht. Het is niet de bedoeling dat de opvangmoeder specifieke aandacht besteedt aan het ontbijt.

De kosten voor de voorschoolse opvang bedraagt 2 euro per leerling per ochtend.

Mocht u van bovenstaande mogelijkheid gebruik willen maken, neem dan contact op met mevr. Klarinda van der Kam tel: 050-3012724 (regenboogbedum@goudonderwijs.nl) of meldt u aan via:

kinder-vreugd@hotmail.com