Saamn Leuk

SaamnLeuk is een kleinschalig kinderopvang binnen CBS de Regenboog. Een school waar elke kleur kan schitteren. Hoe prachtig is dat om daar een kinderopvang bij in te hebben?!

Het uitgangspunt van SaamnLeuk is dat kinderen zich er thuis voelen. Liefde en vertrouwen zijn twee kernwaarden die wij erg belangrijk vinden. Liefde is de basis van een fijne opvoeding waar pedagogisch medewerkers in de eerste levensjaren een belangrijke bijdrage aan leveren. Vertrouwen is belangrijk voor een gevoel van veiligheid en eigenwaarde.

Werken binnen de kinderopvang is voornamelijk dankbaar werk. Ouders vertrouwen ons hun kostbaarste bezit toe. Wij bieden professionele opvang aan, dat wil zeggen; dat er gediplomeerde pedagogisch medewerkers met een hart voor het kind op de groepen hebben staan. Leidsters die de kinderen zien, horen en volgen.

Voor meer informatie ga naar www.saamnleuk.nl

Leuke groetjes,

Marloes en CharlottaSaamnleuk